apa yang nak dicari

Saturday, November 22, 2008

sama je....

seorang lelaki cina masuk kedalam sebuah bar dan memesan minuman. steven spielberg yang berada didalam bar tersebut melihat lelaki cina itu, pergi ke arah lelaki cina itu lalu menamparnya dengan sekuat hati. berasa bengang dan marah yang amat, lelaki cina itu bertanya kepada steven spielberg, "apahal ko tiba2 tampar aku". steven speilberg menjawab, "bangsa ko dulu serang pearl habor, datuk aku mati dalam serangan tu". "tapi, yang serang pearl habor, orang jepun, aku cina!" balas lelaki cina itu. "arghhh... tak kira la jepun ke, cina ke. korea ke, semua sama je" balas steven speilberg balik (smbl berasa malu). bengang ngn jawapan tu, lelaki cina tu pun minum byk2, tiba2 lelaki cina itu pergi ke arah steven speilberg lalu menampar beliau dengan sekuat-kuat nya, nasib dia steven speilberg, kalau orang lain dah kompom tercabut kepala. "apahal ko tampar aku balik?'' dengan marah nya steven speilberg bertanya. " ko tahu tak, nenek aku mati ketika titanic karam?" balas lelaki cina itu. " titanic karam disebabkan oleh iceberg, xda kaitan ngn aku" balas steven speilberg. "arghhhhh, iceBERG ke, steven speilBERG ke, semua sama jer".. balas lelaki cina itu dengan senyuman kerana dapat membalas dendam..

No comments: