apa yang nak dicari

Wednesday, June 22, 2011

Friendship day...

Kawan...

Seseorang yang pernah mengorban walau sedikit masa, harta, atau tenaga untuk aku..

Seseorang yang pernah meminjamkan telinga untuk aku berbicara, walau seketika cuma.

Seseorang yang membuatkan ku ketawa, ketika aku dilanda murung..

Seseorang yang turut sama menangis ketika aku menangis, dan gembira ketika aku gembira

Seseorang yang pernah membetulkan kesilapan aku, menegur perilaku aku, dan mengajar aku..

Seseorang yang mampu bersabar dengan karenah aku..

Seseorang yang mampu menahan amarah aku, mampu menyejuk kan panas di hati aku..


Ya.. Kamu semua adalah kawan terbaik pernah aku ada, thanks for being my friend.. Happy friendship day.....
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments: