apa yang nak dicari

Wednesday, January 14, 2009

1st year......

undeniable, live time 1st year la paling best, kitorang budak meki, 2nd half of the 1st sem baru start ada assingment, baru start bz, sebelum2 tu melepak jer kerja.. tiap2 malam lepak kat gerai makan, sampai pukul 11, selalunya ngn rased la.. pg makan leps maghrib, lepak2, pastu sebelum balik, beli burger dulu...

bila dah dapat pt, dah beli pc, masa banyak habis kat bilik jer, tgk movie, main game, time tu mahal tu pc, pc aku jer dah dekat 2500, kalau skang, pc tu mmg cikai habis..

time sem1 tu dulu, ada lab, kena bwt welding, budak2 yang bwt welding semua sakit mata, mata aku mmg xleh buka langsung, sakit ooo... (saper suruh xpakai eye protector)..

time 1st sem tu jugak la 1st time merasa beraya tempat orang, sedih tu ada la jugak, tmbah2 time kakak aku call tanya makan apa pagi raya tu, makan megi je beb.. pastu boleh pulak kakak aku tu cakap makanan best2 kat rumah.. huhu.. bila turun bawah, bilik jaja, jaja tgh menangis, hehehe (xpernah dia ngaku) neq pulak tgh layan ****, pastu, dah boring sangat, aku ngn amer layan naruto je sampai malam, malam tu awal aku tido, sebab lapar.. kedai mana bukak beb... nasib baik rased datang bawak makanan.. raya second tu baru ada transport, dapat la aku, zain, aizat ngn dil pg beraya, rumah adenan, akim, ngn azim..

lepas jer raya, exam dah nak start.. kitorang punya exam seminggu jer, terus habis, then balik kg... best2.. hahaha... esok aku smbg lagi.. bye2...

No comments: