apa yang nak dicari

Saturday, January 2, 2010

Sambungan yang dulu2

1st year second sem

time 2nd sem, masih lagi di cmpus lama. Blok yang sama, bilik yang sama and rumate yang sama. Sem 2 ni mmg pokai hbs la, sbb pt kena tolak 1500. Dpt lbh kurang 500 je. Xleh nk enjoy sgt la.. Time sem ni la first crush aku kat unimas ni. Atas sbb2 keselamatan nama beliau t'paksa dirahsiakan.. Tp just crush je la. Tgk dr jauh je.. Haha.. Seingat aku, time sem 2 ni la kitorang start xtvt picnic ktrg. Time tu raya aji, so ktrg pg matang. Mandi2, bbq, 2 buah kereta je pun, aku, zain, amer, mus, wan, zamer, aizat, bob, dan dil.. Best la jugak. 1st time la katakan.. Pastu masa sem ni la 1st time rasa keperitan study, 'dinamik'. Bdk batch aku mesti igt punya. Huhu.. Mana taknya, separuh kelas repeat beb, nasib baik la aku lepas. Tu pun dpt c je.. Time tu, bdk2 ni da gila main dota, aku xlyn sgt game ni, (time tu la). Igt lg aku ckp, 'apa brg main serang2, pastu lari) last2 aku pun main gak, tp xketagih la mcm sesetengah orang.. Sem ni jugak aku terlepas flight, malang beb. T'paksa tgu 5hari br dpt blk, nsb baik jaja ngn aizat ada, xla kesunyian aku time tu.. Huhuhu

No comments: