apa yang nak dicari

Friday, January 7, 2011

Bandung part 1

Ok, flite yang sepatutnya gerak pukul 8.10 malam delay jadi pukul 9 malam, sial je, dah la xder bgtau nak delay, dah la aku suruh orang jemput pukul 9 kat sana, pukul 10 waktu malaysia. Pastu kat dalam flite ni aku dok tgh2. Sebelah kanan budak malaysia. 1st time naik kapal terbang kot, nak pakai seat belt pun xpandai. Hehe.. Skip part yang boring. Dalam pukul 10.15 waktu tempatan tibalah aku di bandara hussen sastranegara, agak primitif la epot ni, lepas tgu custom clearance yang agak lama, baru la aku dapat menjejak kan kaki ke bumi bandung, tercari2 org yang sepatutnya jemput aku, tp aku dah agak mesti orang tu dah blah dah sebab aku sampai lmbt. Pastu aku ambik la teksi, kos dia 45ribu utk ke hotel. Sampai je dihotel, terus chekin pastu kuar cari makanan, nasib depan ni ada warung, beli la mee goreng kat situ, harga dia 7ribu, not bad la. Pas makan, layan tb jap, pastu tido.. Xsabar menunggu siang utk berjalan2 di sini..
Sent from my BlackBerry®
powered by Sinyal Kuat INDOSAT

No comments: