apa yang nak dicari

Saturday, January 8, 2011

Bandung part4

Hari terakhir untuk berjalan2 di bandung, memandangkan poket dah kering, aku memutuskan utk bersiar2 sekitar hotel je, aku pg ke money changer utk menukar duit sebab aku baru je igt budak2 opis pesan begoleng (roti kering yang ada perasa) aku pusing2 kawasan tu menarik gak la, ramai penjaja2. Aku singgah di warung pecel lele utk makan, aku tgk kat tmpat lauk, xde pun lele, pastu aku tanya la ada lele ke tak? Dia cakap ada, so aku order la satu, rupa2nya lele tu masih idup, terus dia pg siang, basuh, masuk dalam air garam ngn kunyit terus goreng.. Wow dalam hati aku, lele fresh beb.. Sedap gak la, yang best sambal dia, xpnah aku rasa kat m'sia. Ulam pulak dia guna daun basil.. Pastu pusing2 beli2 sket barang then balik bilik, malam nya aku nak kuar lagi... Malam tu aku xbawak kamera, xbawak beg, sebab takut kena serbu ngn penjaja lagi, so kalau aku jalan macam ni jen dorang xtahu sket aku pelancong kan, strategi aku berhasil, tapi sayangnya malam la baru nmpak keindahan chihampelas walk tu, rasa rugi lak xbawak cam.. Uwaaa!!! Aku masuk setiap tmpat. Nak membeli tp duit cukup2 utk bayar cukai kat epot je, membeli belah tingkap je la, pas makan aku terus balik, bajet nak tido awal, tp bila dapat o9 terus xdapat tido bila terbaca kisah cinta kat satu blog ni.. Ntah pukul berapa aku tertido tak tahu la, yang aku tahu je jam aku bunyi, pukul 7 dah.. Aku bgn, kemaskan barang2 mandi dan terus chekout. Pas je minum dorang hantar aku pg bandara ni, ada orang gaduh2 lagi kat epot ni, tgu flite jap lagi, tapi emegresen kol 10 baru buka, terdampar la aku kat luar ni ngn perut yang nak gastrik. Bukan xnak makan atau diet, tapi hati sangat tergangu sampai xbole nak telan makanan. (Ada bunga2 la plak)..apa kan daya.. Huhu.. Bye2 bandung, thanks bagi aku percutian yang best, walaupun aku tgh bermasalah, tapi aku still rasa best kat sini, thanks jugak kat orang2 bandung yang peramah.. Sampai jumpa lagi nanti, definitely I'll come again..
Sent from my BlackBerry®
powered by Sinyal Kuat INDOSAT

No comments: