apa yang nak dicari

Tuesday, January 11, 2011

thank you

"seorang jejaka cute yang berbadan tough. first impression jejaka ini seorang yang panas baran & kurang ajar tapi andaian tersebut meleset. rupa-rupa dia seorang yang amat hormatkan & mengambil teguran yg membina dengan hati terbuka dari seorang guru.. malahan saya agak terharu kerana dia telah menghadiahkan saya cd lagu penyanyi kegemaran saya yg tidak terdapat di malaysia. I am very proud of him"

tulisan dari seorang yang ku anggap guru yang bukan sahaja mengajar di kelas, tapi sepanjang masa, mengajar tentang kehidupan dan mengajar tentang erti sebenar seorang manusia.. jujur aku akui, kelebihan yang ku ada (Alhamdulillah) banyak diajar oleh guru ku ini, dan keburukan ku banyak dikikis oleh tunjuk ajar nya, sesungguh nya aku sangat bersyukur pada Tuhan kerana aku memberiku peluang berjumpa dan mendapat tunjuk ajar beliau.. thankyou....

No comments: