apa yang nak dicari

Sunday, January 30, 2011

3 maid

Ada 3orang maid tengah berborak2 sesama mereka,

maid A :eh, korang tahu tak, bos kita tu nampak je macam baik, alim, tapi huh, cam haram"..

Maid B : kenapa ko cakap cmtu?

Maid A : ye la, semalam time aku kemas2 bilik bacaan dia, aku jumpa majalah2 lucah, banyak lak tu.

Maid C : abis tu ko buat apa ngn majalah tu?

Maid A : apa lagi, aku bakar la semua sekali, biar padan muka dia..

Maid B : bagus2, tapi yang itu xper lagi, semalam time aku kemas2 bilik tidur dia ko tahu aku jumpa apa?

Maid A : ko jumpa apa?

Maid B : aku jumpa kondom

Maid A : abis tu ko buat apa ngn kondom tu?

Maid B : aku cucuk2 kondom tu ngn jarum, biar padan ngn muka sape2 yang beromen ngn orang tua tu

Mendengar jawapan maid B tu, maid C terus pengsan....
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments: