apa yang nak dicari

Friday, March 4, 2011

make-up???

hi cik blog, hari ni aku rasa aku nak cantik kan cik sket. touch-up2 sket.. baru la senang dipandangkan, xlah menyampah sangat aku tengok cik ni.. gurau je la cik, camner aku nak menyampah tengok cik, cik la teman aku yang paling setia. dah 3 tahun dah aku ngn cik kan. walaupun aku je yang xsetia ngn cik, bila aku happy dan sibuk ngn orang lain aku tinggalkan cik tanpa sebarang update. bila dah macam ni, baru igt nak cari cik. hehe.. tapi cik tak kisah kan, sebab cik xder perasaan, kalau cik ada perasaan mesti cik dah benci ngn aku, silap2 xbagi aku login lagi...

tapi aku nak make-up cik pun xberapa nak pandai sebenarnya, kalau nak upah make-up artis macam si shahdan tu, xder duit la plak cik,, cik xkenal shahdan? kalau cik tengok citer kashaf imani atau tipah torpedo, dia la yang jadi make-up artis utk pelakon2 citer tu. cik kena terima je la dengan apa yang aku mampu buat k, sebab aku buat sedaya aku je cik. aku ni kalau bab2 menghias xpandai cik, kalau masak boleh la, tapi cik ni komputer xleh makan, kalau tak hari2 aku belanje cik makan.

ok la cik, kalau aku asyik menulis je, xsiap plak kerja nak make-up cik ni, see u after i finish k.. tapi cik kena pejam mata, baru la jadi surprise nanti.. hahaha.. adios

2 comments:

elHaM said...

coretan yg comel buat cik kom..hahahaha

azam awang said...

makseh2.. hahaha..