apa yang nak dicari

Thursday, March 3, 2011

sucked by............

tadi aku gelar en. blog kan, silap2 macam gay plak bunyi dia, so aku pggl ko cik blog la, baru best.. hehe..
cik blog, nape badan aku ni lemah semacam je 2-3 hari ni ek.. rasa macam xder tenaga je.. asyik ngantuk je aku ni cik. pegi klinik dah, doc cakap sebab stress, tp aku xtahu caner nak hilangkan stress tu, lupakan apa yang berlaku?? cik igt senang ke nak lupakan pengkhianatan orang2 yang kita sayang ni.. cik ni komputer senang la cik cakap, "shift" + "del" je terus hilang semua, xpun format terus.. senang la bagi cik. tapi saya ni manusia cik blog oi.. mana boleh delete terus camtu.. nasib baik la aku ni sayang kat ngko cik, kalau tak aku delete terus ko ni.. hehehe.. ala.. jangan la merajuk plak, bergurau je pun.. (komputer pun pandai merajuk ke).. xpaham tol aku ngn ko ni cik.

cik blog, saper la yang sedut tenaga aku ni cik.. betul2 lemah gila ni.. kalau zamer ni dia dah cakap 5huruf dah.. cik tak tahu apa tu 5huruf? nak tahu tak? mana boleh gtau.. xbest la kalau sumer aku cita kat cik.. kerja pun xsiap lagi ni cik, caner ni? cik tolong buatkan boleh tak cik? ala, pemalas betul la cik ni. kata terer.. huhuhu.. bagusnya kalau aku ni jadi cik, senang lupakan semua benda, siap boleh re-program lagi tu.. best2.. tapi nak buat canr kan cik, dah ditakdirkan aku kena tipu oleh dorang ber2, so apa la aku boleh buat.. huhuhu.. balas dendam?? cik nak aku jadi cam dulu, cukup lah cik, apa aku dapat kalau aku balas dendam. kalau dapat pahala macam pergi haji okay gak. matlamat xmenghalalkan cara la cik, bagus aku biarkan mereka dengan hidup mereka dan aku dengan hidup aku.. just masa je la yang aku perlukan untuk heal dari benda2 ni..

ok la cik blog, asyik ngadap muka ko je, fedap gak aku, lain la kalau muka .... ish, ko ni cik blog, nak kena lempang ngn aku ke? tengok aku dah igt balik, mana boleh igt muka awek orang lama2, bukan mahram lagitu.. dah la, malas la nak layan ko.. bye...

No comments: