apa yang nak dicari

Thursday, March 3, 2011

merapu merapai

xsangka byk betul aku menulis tahun ni, untk 3bulan yang pertama je pun dah lagi byk dari 3tahun pertama. haha.. memang betul la orang cakap, emosi mempengaruhi segala-galanya. kira aku ni bukan owner yang baik la untuk blog ni, bila tengok2 statistik post dengan keadaan aku masa tu, aku sedar yang aku byk menulis bila aku tension dan ......... dan aku akan tinggalkan benda ni time aku happy.. kesian kan encik blog ni.. kalau aku jenguk2 pun just sekadar taknak bg bnda ni berabuk.. huhu.. tp encik blog jangan risau, aku akan cuba untuk jadi owner yang baik. akan cuba untuk memerah idea, kalau xde copy paste pun jadi la kan. hehe. aku juga akan cuba bersama2 en. blog xkira la macam mana emosi aku masa tu, time gembira pun aku akan bersama en.blog ni.. haha.. ok la en. blog, aku ada kerja ni, nak kena siapkan schedule baru yang client nak tengok. petang sket kita jumpa lagi.. adioss

No comments: